25.03.2008

Aditivul de sapa

Tip „P”
Tip „Mini”


Rolul aditivului este de a da o sapa cu structura omogena, cu o capacitate de prelucrare sporita si cu o mai buna rezistenta mecanica. De asemenea, are rolul de a imbunatati coeficientul de transfer termic prin material.
Dozaj: - Aditiv de sapa tip P [kg]: 0.035 x grosimea sapei[cm] x S[mp]
De exemplu, pt. o structura cu clasa de rezistenta ZE 20 (cea mai redusa) si o incarcare (minima acceptabila) de 350 kg/mp, rezulta inaltimea sapei de 6.9 cm (deasupra tevii). La aceeasi incarcare si clasa de rezistenta a sapei ZE 30, rezulta inaltimea sapei de 4.9 cm (deasupra tevii).
Aditivul de sapa tip Mini., cu insertii fibroase din material plastic, permite reducerea grosimii sapei pana la 3 cm deasupra tevii, cu marirea de asemenea a cantitatii de ciment din compozitie.
Dozaj: - Aditiv de sapa tip Mini [kg]: 0.2 x grosimea sapei[cm] x S[mp] + 10 gr. fibra x grosimea sapei[cm] x S[mp]

6 comentarii:

Damian spunea...

Ati scris : "Ulterior peste sistem se toarna sapa uda sau semiuda, care este tratata (in timpul malaxarii) cu un aditiv special care mareste elasticitatea si conductibilitatea termica" ...As dori sa stiu de unde pot cumpara si eu acest aditiv special sau cum se numeste ca sa caut , Multumesc.

Nicu spunea...

Dacă-mi puteţi spune la ce vă trebuie pot găsi o soluţie şi nu neapărat cu acest aditiv. In funcţie de ceea ce aveţi dumneavoastră pe şantier, vă pot da soluţia.

Dan spunea...

De unde se poate cumpara aditivul de sapa tip P. Mentionez ca sapa este de 5 cm grosime si este pentru incalzire in pardoseala, deci ma intereseaza si imbunatatirea transferului termic. Multumesc.

Nicu spunea...

De la mine. Vă rog să-mi spuneţi ce suprafaţă aveţi să vă pot face calcul.

Anonim spunea...

buna ziua. as dori sa stiu daca este vreo problema ca nu am pus acest aditiv in sapa pt incalzirea prin pardoseala?exista ceva riscuri?

Anonim spunea...

trebuie sa torn o sapa peste o incalzire in pardoseala si grosimea sepei difera ...de la 2cm la 6-7 cm....si mi-ar trebui aditiv si nu stiu de care sa comand...daca imi puteti spune va rog si sa si comand daca se poate....va multumesc 0741472996 asta ii nr meu de tel