13.03.2010

Încălzire în pardoseli elastice

 Caracterisrici

Suprafeţe bine temperate ale pardoselii din sala de sport, obţinute prin montarea unei încălziri în pardoseală. Încălzirea în pardoseală este integrată în subconstrucţia pardoselii elastice. Prin încălzirea pe suprafaţă mare se obţine un profil de temperatură al sălii plăcut pentru sportivi.
  • Suprafaţă plăcut temperată a pardoselii
  • Economie de energie datorită cantităţii mari de radiaţie
  • Agitare redusă a prafului
  • Viteze reduse ale aerului
  • Nici o influenţare a construcţiei pardoselii datorită modalităţii de pozare a ţevilor
  • Costuri reduse de investiţie
  • Corespunde cerinţelor DIN 18032 vol. 2
  • Adaptare individuală a randamentului
Avantaje
Avantajele încălzirii în pardoselii elastice
  • Separarea construcţiei pardoselii elastice şi a încălzirii în pardoseală, astfel este posibilă o renovare ulterioară a construcţiei pardoselii fără demontarea încălzirii
  • Ţeavă RAUTHERM S solidă, cu durată lungă de viaţă, PE-Xa, 20x2,0 sau 25x2,3 mm
  • tehnică de îmbinare fără garnitură de cauciuc, etanşă pe termen lung, cu manşon alunecător
  • Pozarea sub formă de meandre asigură un profil uniform al temperaturii sălii
  • Pas de montaj constant datorită şinei RAUFIX
  • Montare rapidă şi simplă prin pozare pe izolaţie preştanţată a ţevilor flexibile RAUTHERM S
  • Structura acoperişului nu este solicitată, astfel se obţine o mai mare libertate de proiectare a formei construcţiei, iar structura acoperişului nu este afectată în cazul unor modernizări şi renovări
  • Puţine acumulări de căldură sub tavanul halei şi astfel pierderi de căldură reduse spre tavan
  • Fără câmpuri de temperatură/radiere datorită distribuţiei uniforme a temperaturii
Variante
  • Sistem de încălzire a pardoselii elastice, cu distribuitor industrial

    Pentru montarea în pardoseli elastice tip sport conform DIN 18032 vol. 2 pentru adaptarea individuală a randamentului. Conectarea ţevilor RAUTHERM S 20x2,0 mm sau 25x2,0 mm se realizează prin intermediul distribuitorilor industriali REHAU.
  • Sistem de încălzire a pardoselii elastice cu distribuitor de ţevi

    Echilibrarea circuitelor de încălzire prin racordarea ţevilor RAUTHERM S 25x2,3 mm cu la sistemului de distribuţie după „principiul Tichelmann”. Execuţie individuală a sistemului de distribuţie corespunzător condiţiilor locale şi normelor indicate.
Componentele sistemului
  
  • Placă termoizolantă preştanţată
  • Şină RAUFIX
  • Şină RAILFIX
  • Agrafe de susţinere
  • Distribuitor industrial
  • Distribuitor după principiul Tichelmann
  
                       

Un comentariu:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!